Organizatorzy Administrator
Dołączył: 15 Maj 2012 Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:06, 15 Maj 2012 Temat postu: REGULAMIN IMPREZY |
|
|
REGULAMIN IMPREZY
WARUNKI UCZESTNICTWA W ZLOCIE.
- Posiadanie następujących przedmiotów:
1.Okulary ochronne
2.czerwona chusta
3.zegarek
4.latarka
5.pisemna deklaracja podpisana czytelnie wraz z danymi kontaktowymi (zostawia ją przy rejestracji)
- Odpowiednia stylizacja zaakceptowana przez organizatorów(osoby nie wystylizowane według zaleceń organizatorów nie będą wpuszczone na teren gry)
- Pełnoletność potwierdzona dokumentem tożsamości (dowód osobisty, lub inny dokument ze zdjęciem).
- Wpłacenie opłaty wpisowego w wysokości określonej przez Organizatora na nr konta, który został podany przez Organizatora
- Obowiązek noszenia kart identyfikacyjnych stron wydawanych podczas rejestracji.
- Stawienie się w określonym w programie Zlotu miejscu i czasie.
- Opłata wpisowa nie podlega zwrotowi.
- Zapoznanie się z udostępnionymi przez Organizatora regulaminami i zasadami, zaakceptowanie przepisów, czego bezpośrednim potwierdzeniem będzie podpisanie Oświadczenia.
- Organizator zastrzega sobie możliwość odrzucenia zgłoszenia w przypadku niespełnienia powyższych punktów.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie, o czym wszyscy zainteresowani zostaną powiadomieni.
- Osoby lub grupy w rażący sposób naruszające regulamin i zasady dobrej zabawy muszą się liczyć z możliwością natychmiastowego usunięcia ze zlotu.
ZASADY WALKI I BEZPIECZEŃSTWO
- Zakazuje się przez cały czas trwania imprezy opuszczania terenu zlotu wyznaczonego odpowiednimi tabliczkami. Wyjątkiem są wypadki losowe lub zgoda organizatora.
- Dozwolone jest używanie wyłącznie replik broni typu ASG. Jedyna dopuszczalna amunicja to plastikowe kulki 6 i 8 mm BB.
- Wymagana jest ochrona oczu. Zaleca się stosowanie atestowanych gogli/okularów przeznaczonych do rozgrywek ASG. Jednakże jakości ochrony oczu Organizator nie będzie wymuszał.
- Przez cały czas gry nie wolno zdejmować ochrony oczu. Dotyczy to również miejsc respów.
- Obowiązuje zakaz stosowania jakichkolwiek ładunków wybuchowych, hukowych, ogłuszających, dymnych, łzawiących czy jakichkolwiek innych środków o działaniu szkodliwym dla żywych organizmów, bez zgody Organizatora.
- Należy pamiętać o sile swojej repliki i nie strzelać ze zbyt małych odległości.
- Jeśli to tylko możliwe, nie strzelać w głowę.
- Nie wolno strzelać wystawiając replikę za róg czy okno i prowadzić ogień bez patrzenia gdzie się celuje!
- Granaty. Dozwolona pirotechnika, czyli granaty, miny: maksymalnie z petard K206 lub SP1001 na otwartej przestrzeni, w budynkach tylko K204 lub o niższej sile huku (K203, K202).
- granaty z kulkami/grochem działają na takiej samej zasadzie jak ogień z replik - kulka zadaje ranę, ranne zostają również osoby w promieniu 3 metrów (5 kroków).
- Nie rzucać granatów na oślep.
- Świece dymne - używanie świec wydzielających ogień jest zakazane!
- W przypadku dużej suszy lub niesprzyjających warunków cała pirotechnika może zostać zakazana.
- Miny-pułapki hukowe. Miny tego typu, najczęściej odpalane przez potykacze i linki odciągowe umownie ranią osobę która wyzwoliła minę oraz osoby w promieniu 3 metrów (5 kroków). Osoba która uruchomiła minę ma obowiązek zanieść ją do sztabu.
- Miny rozpryskowe działają jak powyżej, oraz zadają obrażenia kulkami.
- Trafienie liczymy po dostaniu kulką w ciało, mundur, kamuflaż czy jakąkolwiek część oporządzenia.
- Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami jest zakazana, przekazanie broni również.
- Przypadkowe trafienie przez sojusznika powoduje taki sam skutek.
- Trafianie w broń wyklucza możliwość jej dalszego użytkowania w danej rozgrywce. Naprawia ją również pięciominutowe przebywanie w bazie, lub umowna delkaracja "zabrałem broń" osobie w stanie zgonu.
- Rykoszety nie są uznawane. Uznawane są celne strzały po linii prostej przez niewystarczającą osłonę, tj. przez szeroko rozumiane zarośla, trawy, krzewy.
- Nie istnieje pojęcie strzału oddanego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy), dwustronnym otwarciu ognia z pola rozgrywki trafieni są obaj gracze.
- Zabronione jest strzelanie w pobliżu osób pozbawionych ochrony oczu, trupów, osób postronnych, jak i do fotografów, innych osób nie biorących czynnego udziału w rozgrywce oraz zwierząt.
- Trupy oznaczają się czerwonym kolorem. Jeśli po trafieniu znajdują się na linii ognia, powinny się położyć i nakryć czerwoną szmatą.
REGULAMIN PORZĄDKOWY
- Organizator uprasza o przestrzeganie regulaminu, terminarza oraz podporządkowanie się innym ustaleniom powstałym w trakcie trwania Zlotu, a mających istotny wpływ na przebieg imprezy.
- Każdy uczestnik porusza się po terenie rozgrywki na własne ryzyko, przestrzegając regulaminu oraz ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa i zdrowego rozsądku.
- Rozgrywka może zostać przerwana (nieszczęśliwy wypadek, wtargnięcie na teren osób postronnych lub z innych powodów) w każdym jej momencie.
- Zastrzeżona pozostaje ustalona bezpośrednio przed rozgrywką częstotliwość krótkofalowa Organizatora.
- Liczebność i skład grup biorących udział w rozgrywce ustala Organizator.
- Organizator nie bierze odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki w czasie trwania zlotu.
- Organizator nie bierze odpowiedzialności za wszelki sprzęt zagubiony, zniszczony lub uszkodzony w czasie trwania zlotu.
- Zgody Organizatora wymaga wykorzystanie zlotu jako okazji do rozpowszechnienia wszelkich materiałów reklamowych czy promocyjnych.
- Zgody Organizatora wymaga wystawienie stanowiska handlowego oraz inne formy handlu na terenie zlotu.
- Zabrania się spożywania alkoholu podczas rozgrywek jak i w przerwach.
- Na terenie Zlotu obowiązuje zachowanie czystości i porządku.
- We wszystkich sprawach nie ujętych bezpośrednio w regulaminach, jak i dotyczących rozstrzygania kwestii spornych między graczami decydujące zdanie ma Organizator, którego decyzja jest nieodwołalna.
FILMOWANIE I FOTOGRAFOWANIE
- Używać kamery oraz aparatu fotograficznego może każdy, nie jest wymagana zgoda Organizatora.
- Osoba obsługująca kamerę lub sprzęt fotograficzny musi być odpowiednio oznaczona (biała koszula, kamizelka odblaskowa, czerwone okrycie głowy).
- Osoba obsługująca kamerę lub aparat fotograficzny nie jest zwolniona z obowiązku noszenia ochrony oczu.
- Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego powinna unikać sytuacji w której mogłaby zdradzić pozycję walczących.
- Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego nie powinna nagrywać i fotografować osób które wyraźnie sobie tego nie życzą.
- Każda osoba robiąca zdjęcia nie będzie sobie rościła praw autorskich do zdjęć wykonanych ma w/w imprezie i zezwala na ich zamieszczanie oraz modyfikacje
INNE
- Opłata wpisowa przeznaczona jest na sfinansowanie potrzeb organizacyjnych zlotu tj. zabezpieczenie, przygotowanie i oznaczenie terenu, budowa fortyfikacji, zaplecza sanitarnego, oprawę terenu, rekwizyty do scenariusza i gry.
- Organizator zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu imprezy w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń(np: zalanie terenu gry), o czym uczestnicy będą wcześniej poinformowani drogą mailową.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Organizatorzy dnia Śro 15:06, 16 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy |
|